Esimene kuu Hairburstiga

Hei, hei

Septembri algusest sain hakata katsetama soovitud Hairbursti tablette. Kuna ma olen rase ja just Hairburstil on toode spetsiaalselt rasedatele ja imetavatele emadele, siis just Hairbursti kasuks sai otsustatud.

Olin algusest peale väga positiivselt meelestatud ja ootused olid suured. Milliseid muutuseid hakkasin ma tajuma silmade ja kätega, kui olin hakanud tablette võtma:

  • Mu juustele tekkis kaunis elujõuline sära, mida ei näinud ainuüksi mina, vaid ka teised inimesed tegid selle kohta märkusi.
  • Juba paari nädala möödudes tundsin, kuidas juuksed on muutunud kohevamaks. Lisaks värvib minu vanaema mu juukseid ja ka tema märkis, et juukseid oleks justkui rohkem, kuna varem kui ta mul neid värvis, tundus, et neid varsti polegi, kuid sellel korral on juuksed palju elujõulisemad ja kohevamad.
  • Elujõulisus – nad ei näe enam välja räämas ja haprad ning katkised. Ma küll ei ole üle pea värvi värskendanud, kuid juukseotsad on kindlasti hoopis teisest “puust”.
  • Juuksekasv – kuu ajaga kasvasid mu juuksed värvist välja vähemalt 1,5cm. Pildil on seda üsna raske kajastada, kuna väga palju sõltub pea hoidmise asendist pildistamise hetkel. Usun, et praegu on vara rääkida veel väga kiirest kasvust. Olen realist ja ei arvanudki, et kuu aja pärast on mul 10cm pikemad juuksed.
  • Murdumine – ilmselt on siin osaline töö Hairbursti tablettidel, mis muudavad juukseid tugevamaks ja osaline töö minu enda poolt tehtud, kuna sirgendan juukseid endiselt tuduvalt vähem kui varasemalt.

 

14686521_10154536949718340_632739633_n

Esimene pilt enne Hairbursti kasutama hakkamist, keskmine pilt kahe nädala möödudes ja kolmas pilt pärast 30 päevast tabletikuuri.

 

Umbes kaks kuud tagasi ei häirinud minu juuste pikkus mind nii väga. Kuid tänaseks on alumised juuksed hakanud väga kiiresti kasvama ja pealmised on natuke rohkem kahjustunud ja ilmselt ka kasvult maas. Mind häirib praegu väga selline järsk üleminek. Lõigata ma oma juukseid ei taha ja kuna ma suurema osa ajast neid ikkagi lokkis hoian, siis pole ka olulist probleemi selle kasvuvahega. Häiriv on see vahe just sirgendades.

Reaalsus on see, et minu kõige alumised juuksed on poole lühemad kui keskmises kihis olevad juuksed, ja pealmine kiht on omakorda poole lühem keskmisest kihist. Lisaks ei ulatu mul külgedel olevad juuksed endiselt patsi sisse, mis mind kõige enam häirib.

Muidugi ostsin endale uueks kuuks ka tabletid ja teine purk on juba käsil. Mu juuksed vajavad vitamiine ja turgutamist endiselt.

Kas ma soovitan seda toodet teistele rasedatele? Ilmselge vastus on – JAH. Kindlasti on inimesi, kellel toimib kasvu suhtes see toode kiiremini ja ilmselt ka inimesi, kellel on tulemuste nägemiseks vaja rohkem kui ühte kuud, kuid midagi halba ei saa ju vitamiinid juustele teha 🙂

Kirjutan teile taas peale järgmise purgi tarbimist.

Leave a comment