EBA 2017 – miks ma osalen Instagrami kontoga ja kelle poolt hääletan mina

Sellel aastal osalen EBA’l ehk Eesti Blogiauhindadel ka mina. Ma olen küll napilt aasta varsti bloginud, kuid olen selle endale suurimaks hobiks võtnud ja see käib minuga kaasas pea iga päev. Jep, siin wordpressis võib mind võrdlemisi harva näha ja siia kirjutan ma pikemalt ja põhjalikumalt ühest kindlast teemast. Seetõttu otsustasin osaleda oma Instagrami kontoga sellel aastal. Olen seal iga päev aktiivne eriti just insta storys. Põhiline teema mille ümber mu elu tiirleb on olnud terve aasta jooksul rasedus ja beebindus, seega osalen pere- ja beebiblogi kategoorias. Siiani kripeldab mul hinge peal, et suures osas olen ma lugejaskonda saanud tänu Emmede Klubile, kus ma alustasin blogimist möödunud suvel. Ning teisalt oleks ju võinud ka wordpressi panna sinna nimekirja. Kuid nagu ma ütlesin, sai määravaks aktiivsus. Kuigi paljudel minu lugejatel ei ole kindlasti Instagrami kontot, on teie hääled siiski teretulnud, kuna see innustab mind edasi tegelema sellega, mis mulle tõeliselt meeldib ja milles püüdlen aina paremuse poole. Nagu öeldud, leiate mind PERE-JA BEEBIBLOGIDE kategooriast instagram.com/karoliinakesekene. Aitäh Sulle, hea lugeja!

Otseloomulikult tahaksin oma blogi edasi arendada ja wordpressi blogis olla aktiivsem, kuid nagu ma olen öelnud, väärtustan ma niivõrd palju koos lapse ja perega veedetud minuteid, et mul on päris keeruline leida neid hetki, kus võtta lahti wordpress ja võtta see tunnike, et postitus kirja panna. Just kirja panna on raske, sest ideid on, mõtteid on, kirjutada tahaks, kuid päevas on ainult 24 H ja Glen on pisike nii lühikest aega. Oleks kahju istuda arvuti taha, sellel hetkel, kui mu laps esimest korda keerab või avastada järsku, et ta on mängumatilt esimest korda plehku pannud. Väga oluline põhjus, mis takistab mu blogi edasi arenemist, on kaamera puudumine endiselt. Ma ei varjagi seda, et mul pole selleks praegu ressurssi, et osta korralik kaamera, millega teha kvaliteetseid pilte. See kuulub minu unistuste hulka ja ühel päeval saab see vajalik asi soetatud, kuid praegu ootavad meid ees siiski vajalikumad asjad, mis kolides vaja soetada on.

Kuid hääli jagasin ka mina. Võrdlemisi vähe kui aus olla. Kui mul pole aega nii palju ju tahaks, et oma blogiga tegeleda, siis kuidas ma peaks leidma aega veel kellegi teise blogi lugemiseks. Neid blogisid on vähe ja peamiselt jälgin ka nende blogijate tegemisi Instagrami vahendusel. Elustiili blogidest annan oma hääle Costanyle, et tal oleks natukenegi rohkem võimalust Malluka kõrval. Muidugi jälgin ka Mallut endiselt ja ta on blogija, kelle postitusi kõige enam avan, kuid teades Mallu lugejate hulka, siis ma isegi ei kahtle selles, et ta elustiili blogides esimeseks tuleb. Kuid jah,Triinu Liisi tegemistel hoian tõepoolest silma peal ja ta tundub tore inimene, kellele oma hääl anda. Hakkasin teda rohkem jälgima just pärast seda, kui ta rasedaks jäi ja muidugi see tekitab äratundmisrõõmu, kui lugeda tema postitusi.

Kui eelmisel aastal läks ilublogide kategoorias minu hääl Meryl Mägile, siis sellel aastal on mu vaieldamatu lemmik Liisa Leetma. Ma lihtsalt vaatan ta pilte alati suu lahti ja imetlen teda. Ebamaine ja kaunis naine!  Meryl on endiselt väga cool ja alati kui Denim Dreami reklaam tuleb, on mul siiralt hea meel, et ta Denim Dreami reklaamnägu on. Tervise-ja trenniblogide kategoorias saab mu hääle Paljasporgand. Tuleb tunnistada, et ma ei jälginud teda pikalt, kuigi kuulsin palju, kuid ühel hetkel hakkas mulle tema Instagram sümpatiseerima. Minu viimane hääle läks fotoblogidest Fotoraadile. Nemad jäid mulle silma sellest ajast, kui nad Mallukat pildistama hakkasid ning mulle meeldivad nende pildid väga. Olen täiesti kindel, et ühel päeval nende kaamera ette tahan minna.

Kusjuures, olles ise pere-ja beebiblogide kategoorias, tuleb tõdeda, et mitte ühtegi nendest blogidest ma ei jälgi ega loe. Ilmselt on asi selles, et pole nende blogide peale sattunud. Igatahes kavatsen ma ühel päeval need kõik blogid ette võtta ja uurida mida nad kirjutavad.

See pisike olevus saigi minu blogimise alguse mõtteks ja ainult tema on “süüdi” selles, et ma ei istu piisavalt palju arvutis, et oma blogi aktiivsem hoida. Minu elu mõte ja suurim täitunud unistus.

 

KätuFoto-1910111.JPG

Glen mõned päevad pärast sündi ja imelise hetke jäädvustas Kätlin Tursk

 

 

2 thoughts on “EBA 2017 – miks ma osalen Instagrami kontoga ja kelle poolt hääletan mina

  1. Pere- ja beebiblogidest valisid siis iseenda? 😀 Kuna sul on üks pikk tekst reas, siis on raske jälgida. Soovitan kasutada rihkem taandridu ja panna üks mõte ühte lõiku ja alustada uue mõttega uuelt realt 😉 Jälgin ka sinu Instat, minu Annabel on 6 kuune ja ise alustasin blogimist raseduse viimastel kuudel.

    Like

Leave a Reply

