Gleanna katsikud

Täna oli meil üks ütlemata armas ja eriline päev. Meie pesamuna võttis täna mõned külalised vastu. Katsikud polnud pikalt planeeritud. Külla olid kutsustud minu sõbrannad. Pereliikmed käivad meil nii nagu jumal juhatab erinevatel aegadel külas.

Esialgselt tahtsin nö lihtsamat teed minna ja toidud tellida. Kuna paljud külalised aga olid “maybe” tulijad, otsustasin toitlustuse nö enda peale võtta ja viimasele minutile jätta. Eile käisin alles toidupoes ning eilsele õhtule ja tänasele jäi tegemine. Kukkus muidugi nii välja, et mina ainult otsustasin mida pakkuda ja teistele jäi tegemise rõõm. 😀 Nimelt sattus kuidagi eriti hästi nii, et eile õhtul oli veel ämm siin, kes valmistas väga maitsvad salatid ja täna aitas mul toimetused lõpule viia minu ema.

Toitude osas ei mõelnud ma liialt üle ja läksin kõige klassikalisemat teed ehk siis soolaseks pakkusin kartuli- ja makaronisalatit. Nende kõrvale küpsetasime ahjus vinkud. Suupisteteks oli laual kolme sorti juustu ja kahte sorti tervislikemaid krõpse, viinamarjad ja dippimiseks kaste. Ei ole ma sugugi osav köögis ja ega mulle seal eriti toimetada ei meeldi ka, mistõttu nii saigi valitud. Ja eks seda minu sõbrannad juba teavad ka, et siit midagi peenet ei saa küllaga lihtsalt ja maitsvat. Sellest piisas küll, naistel olid kõhud pungil ja pakkisin salatit kaasagi. Samal ajal, kui ämm ja emps tegelesid toitudega, sain mina korteris korda luua.

Algselt oli plaanis magusaks teha üks toorjuustukook aga kuna minu sõbrannal avanes võimalus tulla kohale ja ta ise on väga osavate kätega koogimeistes, siis pakkus ta välja, et valmistab Gleannale koogikese ise. Mis mul sai selle vastu olla? Tohutu ajaline kokkuhoid ja kordades vägevam tort, kui ma ise oleksin teinud.  Tort ületas igati minu ootused ja oli absoluutselt väga maitsev. Kui üldiselt paljude kookide puhul võib suht kindel olla, et täidisega on koonerdatud, siis selle tordi puhul oli küll märksõnaks mahlasus. Aitäh, Maike!

Gleannale mõjus üritus siiski veidi väsitavalt, kuigi rahvast palju ei olnud. Õhtuks oli ta kohutavalt väsinud ja magama jäämine läks ka üle kivide ja kändude. Sobis tal olla ainult minu rinna peal ja lisaks piinasid ka gaasid. Ei teagi, kas siis minu joodud mulliga jookidest aga tundub, et preili on ikka päris tundlik minu söödud söökidele ja joodud jookidele.

Tänan südamest kõiki, kes kohale tulid ja meiega seda väga erilist päeva koos veetsid.

IMG_3673-2

One thought on “Gleanna katsikud

  1. Rõõm oli minu poolne💖Aitäh sulle ja su emale ja ämmale, väga maitsvad söögid olid, muidugi ka lastele , kes on täis armastust 💕

    Like

Leave a comment